Sustenabilitate

Sustenabilitate

Ne-am angajat să avem grijă de oameni, case și planetă
sustainability_ac-marca_01

Despre AC Marca

Un grup internațional spaniol care are 12 filiale, peste 1.000 de angajați și o prezență a mărcilor sale în peste 70 de țări. În plus, are 4 fabrici de producție în Spania și alte trei țări precum în Franța, Mexic și Cehia.
Și-a început activitatea în 1922 cu fabricarea coloranților de uz casnic sub marca IBERIA, iar de-a lungul anilor și-a diversificat domeniile de activitate, de la îngrijirea casei până la îngrijire personală, adezivi și bricolaj până la dermocosmetică farmaceutică. Are brand-uri cunoscute precum Sanytol, ALEX, Lactovit, Aftersun®, Ecran®, Giorgi sau Ceys, care sunt lideri de piață pe segmentele în care sunt prezente.
De la începuturi, AC Marca s-a angajat să aibă grijă de oameni, case și planetă pentru a fi un reper în dezvoltarea durabilă, inspirând și generând un impact pozitiv asupra mediului și societății.
Planul Care for Tomorrow 2030 este un angajament ambițios al companiei, prin care se așteaptă să fie un motor al schimbării pentru a ne îmbunătăți viitorul și planeta noastră.

Planul 2030: Cei 3 piloni strategici

Produse

Producție responsabilă

Inspiră și are un impact pozitiv pentru viitorul planetei și al oamenilor prin toate produsele.

Planetă

Controlul energiei

Reduce impactul negativ asupra mediului prin întreg lanțul valoric, făcând operațiunile mai eficiente.

Oameni

Respect și îngrijire

Promovează comportamentul responsabil, astfel având un impact pozitiv asupra oamenilor și al planetei.

Repere atinse in anii 2010-2022

  • 80% din ambalaje sunt reciclabile, reutilizabile sau compostabil circular.
  • 100% din formulele folosite sunt biodegradabile și atente cu mediul
  • 20% din emisiile de CO2 au fost reduse, în timp ce producția a crescut.
  • 12% din apa/tonă folosită pentru producția produselor a fost redusă datorită eficienței în folosirea apei.
  • Fabricile au reușit să reducă 40% din deșeurile generate.
  • 100% din brand-urile grupului dezvoltă planuri de viitor pentru a crește consumul responsabil în rândul consumatorilor.

Drumul către viitor: obiectivele noastre pentru 2030

100% Compoziție responsabilă
  • Prietenos cu mediul
  • Biodegradabil
  • Sigur
100% Ambalaj circular
  • Reciclabil/Refolosit
  • Compostabil
  • Economie circulară
100% Inovație sustenabilă
  • Innovație sustenabilă
  • Aduce valoare societății și mediului înconjurător
-50% Emisii de Carbon
  • Reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră
-25% Apă utilizată
  • Consumul apei per tonă
-30% deșeuri generate
  • Mai puține deșeuri generate
100% Echipă dedicată
  • Grup de angajați dedicați
100% Brand-uri dedicate
  • Brand-uri dedicate către consumul responsabil
100% Transparență
  • Comunicare transparentă cu furnizorii și consumatorii